
PSD pede ao Governo cobrança de impostos à empresa que comprou seis barragens à EDP
1 de Março, 2023
Vale a pena lutar
1 de Março, 2023L Mobimiento Cultural de la Tierra de Miranda acunseilha la EDP i la Movhera a pagáren l IMI i todos ls ampostos debidos pul negócio de las barraiges.
La deliberaçon de l Senhor Secretairo de Stado de ls Assuntos Fiscales, de mandar que se faga la liquidaçon i cobrança de l IMI, bieno poner a la proba l sentido de respunsabelidade social de la EDP i de la Movhera.
L IMI ye un amposto local, que ls cidadanos de la Tierra de Miranda i de Pertual sáben que ye debido puls titulares d’eimobles, por mais baixo que seia l sou balor. Por isso, todos sabemos que ye justo que quien beneficia cun la riqueza de la nuossa Tierra pague ua cuntribuiçon mínima pu la riqueza que deiqui lhieba.
Solo astanho, la Movhera, cun la riqueza produzida na nuossa tierra, faturou arrimado a 300 milhones d’ouros i ye, al mesmo tiempo, titular d’eimobles de mais alto balor na nuossa Tierra, de l mesmo modo que la EDP l era até 2020. Sabemos agora que l IMI ye debido dezde siempre.
Por isso, ye cun spetatiba que speramos que la EDP i la Mobhera hónren ls sous deberes legales quando fur pago l IMI debido. La sue situaçon debedora i l apuramiento de l respetibo balor son de determinaçon mui simples i rápida, cumo l son para todos ls titulares d’eimobles an Pertual.
Speramos, por isso, que l bun antendimiento i l sentido de justícia fálen mais alto.
Speramos que la Movhera i la EDP déien un sinal de que stan cumprometidas cun l zambolbimiento de la nuossa Tierra.
Acunselhamos ls respunsables de las dues ampresas a que decidan an funçon de l que ye justo i que téngan cumo eisemplo de decison l sentido de respunsabelidade social.
L justo, l que stá d’acordo cun un modelo de respunsabelidade social, ye pagáren boluntariamente l IMI, assi cumo ls restantes ampostos debidos, i que nunca mais se quérgan scapar de las sues respunsabelidades tributairas, cumo se passa cun todos ls cidadanos cuntribuintes.
Assi speramos.
PT
Paguem os impostos devidos
O Movimento Cultural da Terra de Miranda exorta a EDP e a Movhera a pagarem o IMI e todos os impostos devidos pelo negócio das barragens.
A decisão do Senhor Secretário de Estado dos Assuntos Fiscais, de determinar a liquidação e cobrança do IMI, veio pôr à prova o sentido de responsabilidade social da EDP e da Movhera.
O IMI é um imposto local, que os cidadãos da Terra de Miranda e de Portugal sabem que é devido pelos titulares de imóveis, por mais baixo que seja o seu valor. Por isso, todos sabemos que é justo que quem beneficia com a riqueza da nossa Terra pague uma contribuição mínima pela riqueza que daqui retira.
Só este ano, a Movhera, com a riqueza produzida nos nossos territórios, faturou cerca de 300 milhões de euros e é, ao mesmo tempo, titular de imóveis de mais alto valor na nossa Terra, do mesmo modo que a EDP o era até 2020. Sabemos agora que o IMI é devido desde sempre.
Por isso, é com expetativa que esperamos que a EDP e a Movhera honrem os seus deveres legais quando for liquidado o IMI devido. A sua situação devedora e o apuramento do respetivo valor são de determinação muito simples e rápida, como o são para todos os titulares de imóveis em Portugal.
Esperamos, por isso, que o bom senso e o sentido de justiça imperem.
Esperamos que a Movhera e a EDP deem um sinal de que estão comprometidas com o desenvolvimento da nossa Terra.
Exortamos os responsáveis das duas empresas a que decidam em função do que é justo e que tenham como padrão de decisão o sentido de responsabilidade social.
O justo, o que está de acordo com um padrão de responsabilidade social, é pagarem voluntariamente o IMI, bem como os restantes impostos devidos, e que não mais se eximam às suas responsabilidades tributárias, como acontece com todos os cidadãos contribuintes.
Assim esperamos.